1111

Учитель природознавства та образотворчого мистецтва

Жадьківського колегіуму Черняхівського району Житомирської області

Учитель року

Досвід:
  • З досвіду роботи  вчителя образотворчого мистецтва  Андрєєвої Наталії Володимирівни
    Компетентнісний, творчий розвиток особистості учня, створення умов для розвитку природних здібностей дитини, самореалізації її сутнісних сил у різних видах діяльності, навчання мистецтва життя, збереження здоров’я є найголовнішими завданнями сучасної школи – школи ефективного розвитку компетентної творчої особистості. Перебуваючи в творчому пошуку, весь час збагачуючи власний досвід, поступово підбираючи найцінніше й прийнятне для роботи в умовах навчального закладу сільської місцевості, прагну  віднайти сучасні підходи, технології, форми роботи, щоб створити дієву модель навчально-виховного процесу, забезпечити умови життя та поліпшення якості освіти, ефективного особистісного розвитку та самовдосконалення кожного   вихованця, щоб випускник у реальному житті був здоровою, розвинутою, щасливою, успішною людиною. А засобом формування такої людини є мистецтво.Головна вимога до процесу формування світогляду   особистості, її світоглядних уявлень, на думку В.Ю.Сухомлинського, Читати далі
Уроки:
  • Урок образотворчого мистецтва у 7 класі
Тема:  Декоративно-прикладне мистецтво
Мета: ознайомити учнів класу із зразками народної вишивки та видами орнаментів, поглибити знання учнів з історії вишивки.
Вчити створювати орнамент для вишивки сорочки на основі традиційних елементів української вишивки, розвивати просторову уяву, фантазію,  графічні та колористичні здібності учнів.
Виховувати інтерес до вишивки  як виду ДПМ, повагу до традицій українського народу.
Обладнання: репродукції із зображенням видів мистецтва, фотографії із зображенням українського одягу.
Матеріали і обладнання: альбом, олівці,  фломастери, силуети ляльок, ножиці.Переглянути




  • Урок образотворчого мистецтва в 6 класі

Тема: Абстрактна композиція «Веселкове розмаїття осені»
Мета: Дати поняття про хроматичну гаму кольорів (червоний, оранжевий, жовтий, зелений, блакитний, синій, фіолетовий. Повторити поняття колорит.
Розвивати вміння використовувати у власних роботах засоби художньої виразності, кольорознавства.
Виховувати бажання творчо працювати.
Обладнання: скляні або пластикові квадрати розміром не менше 20*20 см., гуашеві фарби, пензлі, мило, серветки. Переглянути
  • Урок образотворчого мистецтва в 7 класі
Тема:  Виготовлення вітальної листівки «З Днем народження» або «День святого Валентина»
Мета: -  сформувати уявлення про техніки друку та види промислової графіки,
 - виготовити вітальну листівку до свята в техніці паперопластики,
-  розвивати дизайнерські вміння,
-  виховувати любов та повагу до рідних та близьких людей.
Тип уроку: комбінований.
Матеріали: картон, ножиці, клей, папір, ластик, олівець. Переглянути

Виховні заходи: 


  • Світ  писанки

Мета:  Учити  цінувати красу,  створену  руками  народних  майстрів. Розвивати  інтерес  до  пізнання  нового. Розвивати  вміння  спілкуватися  та  працювати в  групах. Виховувати  повагу  до  культурної  спадщини  народу,  його  традицій.
Матеріали:  різні  види  нетрадиційних  писанок,  набір  фото  з писанками.
Матеріали  для  роботи дерев’яні  яйця,  бісер,  нитки,  кольорові  нитки, клей,  ножиці,  гачки,  стрічки  для  вишивання. Переглянути

  • Брейн-ринг (для учнів 5-6 класів)

Мета: розвивати кмітливість, швидкість мислення, уміння працювати у складі невеликої групи.
Оснащення : столи та стільці для команд, годинник, картки з балами для журі, емблеми для кожної команди.
Коментар. Брейн-ринг – це гра, що являє собою змагання у швидкості мислення, кмітливості. Для проведення гри обирається рада гри, яку може очолювати вчитель або старшокласник. Створюється дві команди – учасниці гри, для яких посередині класної кімнати ставлять два столи. Кожна команда складається з 5 учасників. Керує грою рада гри, яка стежить за часом, готує запитання, фіксує рахунок. Переглянути
  • Види декоративно - прикладного мистецтва. М’яка іграшка як вид ДПМ.

Мета: сформувати поняття про декоративно-прикладне мистецтво, ознайомити з матеріалами та інструментами для виготовлення іграшок-сувенірів із відходів швейного виробництва, розвивати пізнавальну активність, творче ставлення до роботи, конструкторські навички, виховувати художній та естетичний смаки, культуру праці.
Тип уроку: урок-подорож
Обладнання: зразки іграшок, кольорові ілюстрації, інструкції з техніки безпеки, робочі папки з матеріалами та інструментами, фурнітура. Переглянути

Додатки: 

  • Які  ж  умови  потрібно  створити  для  оптимального  розвитку  творчих  здібностей  дитини? 

1. Створіть  дитині  затишні  і  безпечні  психологічні  умови  для  пошуків.
2. Підтримуйте   здатність  дитини  до  творчості  та  висловлюйте  співчуття  при  невдачах.  Уникайте  негативного  оцінювання  творчих ідей  дитини.
3. Давайте  дитині  можливість  побути  на  самоті.  Надмір  опікування  заважає  творчості.
4.  Знайдіть  слова  підтримки  для  нових  творчих  починань  дитини.  Не  критикуйте  її  перших  починань,  навіть  невдалих.
5.  Підтримуйте  необхідну  для  творчості  атмосферу.
6.  Вірте,  вірте  і  вірте  в  дитину!  Дайте  їй  олівець,  крейду,  фарбу,  глину  і  скажіть:  « Ти  зробиш  те,  чого  ще  ніколи  не  робив  ніхто!»
  • Тест – анкети по виявленню здібна, обдарована чи талановита дитина?(для батьків). Переглянути

1 комментарий: